lunes, 24 de diciembre de 2007

Son dates especials, però tú sempre estaràs present.Et Vuic IAIA!!!!


CANÇÓ IAIA
Aunque estas lagrimas me digan lo contrario
Y los días llenos de silencios no se van,
Aunque cada tarde trae sujetas tus palabras
Y este viento fuerte grita que no estas.
A pesar de todo lo que estoy pasando a diario
Y a pesar de lo que nunca te pude decir,
Yo te doy las gracias por todo lo que vivimos,
Este amor tan grande se quedó conmigo.
Préstame tus fuerzas, dame tu ternura
Déjame decirte que la vida es dura,
Quiero que tu sepas, que aquí estas conmigo,
Aunque el cruel destino haya pagado mal.
Háblame en silencio quitame estas dudas
Acaricia mi alma vuélvete la luna,
Para contemplarte y decirle te extraño,
Para dedicarte todo lo que soy
Porque son tus ojos, con los que veo hoy.
Y si las distancias con los sueños se hacen cortas
Por estar contigo no quisiera despertar,
Y hoy quiero decirte que olvidarte es imposible
Este amor tan grande vive aquí conmigo.
Préstame tus fuerzas dame tu ternura
Tengo que decirte que la vida es dura
Tengo la certeza de que estas conmigo,
Y que el tiempo nunca nos va a separar.
Háblame en silencio quitame estas dudas
Déjame sentirte vuélvete la luna
Para contemplarte y decirte te extraño
Para darte el alma con esta canción.
Porque son tus ojos, con los que miro yo.
AUNQUE NO ESTAS YA CONMIGO,SE QUE ESTAS A MI LADO, QUE ME ESCUCHAS CUANDO TE HABLO EN SUEÑOS Y TE CANTO ESTA CANCIÓN.
MI ÁNGEL DE LA GUARDA,OJALA EL DÍA QUE ME MUERA ,DIOS ME LLEVE A TU LADO, PORQUE ESTÉS DONDE ESTÉS, ME HACES MUCHA FALTA.

jueves, 25 de octubre de 2007

Inici de curs

Hola de nou!Vos vaig prometre que escriuria el 24 de Setembre però m'ha sigut imposible.
Res comentar-vos que el començament del 3er curs de magisteri molt bé com altres anys.Pareixia que fos més relaxadet,pel que ens han pogut dir companys d'altres anys però també está carregadet d'asignatures,treballs,encara que menys exàmens.
Per fí tenim mestre d'Educació Cívica i Bases Pedagògiques.
La classe está més unida,hem fet varies reunions per a parlar de pràctiques,viatge de fí de carrera i moltes més...la qual cosa fa ,que l'ambient siga més grupal,també el fet de ser el tercer any que estudiem juntes,donç fa que ens conega'm millor.
De moment tot be,ja mes abant vos contaré més coses.
Carpe diem i sort!!!!!

domingo, 9 de septiembre de 2007

Quant de temps,N0?

Uff!! Quant de temps N?
Fa cosa d'un més que no escric res al blog perquè estat molt ocupada estudiant per exàmens.
Ara ja els he fet,per fí,però encara no se notes.
Estem de festes al meu poble,bò s'acaben hui en realitat,i no les he pogut gaudir massa sols la nit de paelles,nit de rock i anit,però es el que toca quan hi ha que estudiar.
Bò,ara a l'espera de començar un nou curs que ja es el tercer de la carrera i esperar que tot vaja com sempre,bé i tenir molta sort als exàmen,pràctiques,viatget de fí de carrera,les companyes...i moltes coses mmés.
El dia 24 d'aquest més vos contaré com anat el primer dia de curs.
Vinga records i carpe diem!!!!!
Malgrat la boira cal caminar!!!!!

martes, 7 de agosto de 2007

Hola tothom!!!Com va l'estiuet?
A mi prou bè,no em puc queixar,ja que he currat a juliol a l'escola d'estiu del meu poble i m'ho he passat genial amb els nanos i monitors,s'ha respirat bon ambient,ganes de treballar i s'em divertit com els que més.Ara estic estudiant desde fa dues setmanes per als exàmens de Setembre,que......bò,poc a poc,però sense parar. No he pogut escriure massa,degut que estat i n'estic d'enfeinada.
Anim xiques que ho conseguirem!!!!!
Malgrat la boira cal caminar!!!!

martes, 17 de julio de 2007

Voyeurisme digital

Este resumen no está disponible. Haz clic en este enlace para ver la entrada.

miércoles, 27 de junio de 2007

Vacansessssssss!!!!!!!!!!!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!Per fi he acavat exàmens!!!!
Uff!Pensava que no acabava mai aquest curs,encara que he d'estudiar per Setembre,però bé, de moment fins l'Agost no tornaré a tocar cap llibre,de classe clar!!!!
Aquest any ha sigut molt duret,normalment solen dir que el curs de del mig es el més pesat,i així ha sigut,molt de treball i estudiar,malgrat açò,he aprés moltíssim i n'estic orgullosa del meu treball,menys d'algunes assignatures les quals no he tingut massa sort.
Bò,que ja descanse per un meset i que me quiten lo bailao!!!!Ara toca disfrutar a l'escola d'estiu amb els nanos i companys,amb els amics,estiuet,nuviet(jaja),family i moltes coses més.
Bon estiu a tothom!!!!
Carpe diem :)